行程:大雁塔北廣場、大雁塔的南廣場 -> 陝西歷史博物館 -> 古城牆 -> 書院門 -> 鐘樓、鼓樓 -> 回民街

 

由於尋晚好夜先到西安,所以今日實際上係我地第一日既旅程

於是我地就諗住一早起身,一日ko 市內既景點,然後聽日就可以輕鬆去睇兵馬俑

 

但又由於我地既團友都係瀨床怪,醒目既我硬係一早較定鬧鐘,由830響到930,大聲到門口都聽到LOL

可惜我其實 6點已經比樓下班hihi嘈醒
 

我地既青年旅舍位於北廣濟街,樓下係一條美食街

唔知大陸人係米特別多早睡早起既習慣,我6點就聽到樓下食早餐既歡笑聲...
真係唔明點解d大媽把聲可以咁刺耳, 明明係普通對話, 都可以講到嗌交咁

 

但d嘈音都完全無阻戈3位瀨床怪訓教既決心,佢地竟然可以熟睡到扯哂鼻寒,真係O哂嘴

 

由於樓下係一條美食街,所以我地一起身就落街買左個大蛋餅做早餐

咁大個蛋餅只係4蚊人仔,我諗哩道食野一日100蚊都可以食到好很飽

 

之後我地去左大雁北廣場同啲呀婆做神運

 

 

然後身為文青既我地就輕鬆行去陝西博物館認識下西安既歷史

 

 

我岩岩先發現原來西安以前係長安同咸陽😂😂😂

 

本來諗住9行,點知行行下比我啲發現有個導遊好似有啲料到,於是我地就扮佢團友,一直聽佢講解lol

本身由幾個團友,跟跟下變左幾十人,我feel到佢都O左嘴

 

但真心有導賞同無導賞係好大分別,聽佢講故事真係開心好多!

 

跟住我地就去左鐘樓~做學生真係好正,好多飛都有半價!! 我地仲上左樓頂睇中樂表演

 

 

之後就去左鼓樓同西安必去既回民街

  

 

回民街係西安一條好出名既美食街,但由於係人都會去,戈道啲野唔算抵

不過我地都掃左唔少野,然後hea hea地諗住行到咁上下就閃

點知啲街四通八達,行行下無啦啦行番去hostel!!! 原來樓下幾條美食街都係互相連住LOL

 

跟住諗住仲有時間,就去埋古城牆

本身以為戈道淨係得一道牆,同埋尋日搭的士番hostel時又經過,就諗住當睇左唔去

 

 

Hi原來條城牆都堅堅地,成13km,圍住成個長安城!重點係上面要有得踩單車😂 限時兩粒鐘

(3條傻佬係我影緊相既時候衝左上去迫我幫佢地揸機)

 

 

立爺吹到兩粒鐘可以輕鬆圍住城牆踩幾個圈,所以頭一個鐘米諗住踩下停下影下相。。。

點知踩左一粒鐘先發現原來先踩左1/4!!!!! 我地即刻爆seed, 最後一粒鐘終於成功踩番起點,mission completed :p

但踩完之後個個腳軟

 

 

之後當然番hostel 抖下然後打算落街食宵

 

話說我地尋晚落機狗衝搭的士番hostel時,無意中發現樓下大馬路邊有街邊檔,啲野食又平又正!(而美食街所有鋪頭都閂哂)

由於唔知啲大排檔幾時開,於是我地三顧草廬,930落到去未開檔11點再落去岩岩開檔,最後係hostel玩陣牛頭王,凌晨1230落街就乜都ready!!!

好彩我地尋晚咁夜落機先發現到哩道既大排檔,
哩道既炒麵同串燒真係足以令我地回味整條絲路

 

羊肉串只係$2一條,一碟炒麵(夠兩個人食)都只係10蚊。

  

好!聽日去睇兵馬俑!

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Burning May 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()